• 12-05-2022, 11:22:56
    #10
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dipten çok kişi alıp kumar oynadı. Düzelirse çok kişide zengin oldu demektir 😅 Umarım düzelir yüksekden mal alanlar zararını kurtarır
    Düzeleceğini pek sanmıyorum hocam ya bendede 40 adet vardı
  • 12-05-2022, 11:23:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    paribu'da yok sanırım , takip edemiyorum geçmiş olsun zararda olanlara, umarım toplar
  • 12-05-2022, 11:36:22
    #12
    geçmiş olsun
  • 12-05-2022, 12:48:43
    #13
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LUNA Düzelmediği sürece piyasaya çok büyük bir güvensizlik etki edecek o da bir gerçek...
    LUNA düzelmesinden kasıt eski gücüyse peri masalı bitti artık😀
    -Satoshi çıkıp ben geldim dese yine düzelmez bu piyasa ama satoshi felsefesi geri gelse eskisinden çok daha güçlü gidecektir😉
  • 12-05-2022, 12:50:07
    #14
    Hexagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LUNA düzelmesinden kasıt eski gücüyse peri masalı bitti artık😀
    -Satoshi çıkıp ben geldim dese yine düzelmez bu piyasa ama satoshi felsefesi geri gelse eskisinden çok daha güçlü gidecektir😉
    1-2$ Seviyelerine gelirse dua edinilmeli hocam Luna'da cidden öyle bir durum ( bence )
  • 12-05-2022, 13:25:37
    #15
    1-2$ fazla iddaalı 😂 önümüzdeki bir kaç gün borsalarda adını bi görelim onu başarabilecek mi😂