Hexagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LUNA düzelmesinden kasıt eski gücüyse peri masalı bitti artık😀
-Satoshi çıkıp ben geldim dese yine düzelmez bu piyasa ama satoshi felsefesi geri gelse eskisinden çok daha güçlü gidecektir😉
1-2$ Seviyelerine gelirse dua edinilmeli hocam Luna'da cidden öyle bir durum ( bence )