• 12-05-2022, 10:49:34
    #19
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce ne zaman düzelme olur hocam?
    Zamanını tahmin etmek sağlıklı değil ama fiyatın "benim için" güvenli alana gelmesini beklerim. 1 haftadır forumda "çok düştü ve dipten aldım" diye yazanları görüyorum. Neredeyse her konunun altına güvenli piyasa ortamı oluşmadı, alım yapmak için doğru zaman değil yazmıştım ki neticeleri görüyoruz.

    Alım yaptığım zaman mutlaka konu açıyorum, takip edin.

    İlla ortalama bir tarih beklerseniz,3 - 6 ay arası. (gidişata göre süre değişebilir)
  • 12-05-2022, 11:04:19
    #20
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanını tahmin etmek sağlıklı değil ama fiyatın "benim için" güvenli alana gelmesini beklerim. 1 haftadır forumda "çok düştü ve dipten aldım" diye yazanları görüyorum. Neredeyse her konunun altına güvenli piyasa ortamı oluşmadı, alım yapmak için doğru zaman değil yazmıştım ki neticeleri görüyoruz.

    Alım yaptığım zaman mutlaka konu açıyorum, takip edin.

    İlla ortalama bir tarih beklerseniz,3 - 6 ay arası. (gidişata göre süre değişebilir)
    Etiketler misiiniz 😊
  • 12-05-2022, 11:05:19
    #21
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiketler misiiniz 😊
    Aradan uzun zaman geçecek gibi; umarım unutmam, malum hayat telaşı
  • 12-05-2022, 11:33:38
    #22
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanını tahmin etmek sağlıklı değil ama fiyatın "benim için" güvenli alana gelmesini beklerim. 1 haftadır forumda "çok düştü ve dipten aldım" diye yazanları görüyorum. Neredeyse her konunun altına güvenli piyasa ortamı oluşmadı, alım yapmak için doğru zaman değil yazmıştım ki neticeleri görüyoruz.

    Alım yaptığım zaman mutlaka konu açıyorum, takip edin.

    İlla ortalama bir tarih beklerseniz,3 - 6 ay arası. (gidişata göre süre değişebilir)
    Dipten alan arkadaşlar

  • 12-05-2022, 11:34:54
    #23
    @CGLR; abi yeni konu olursa ben de haber bekliyorum.
  • 12-05-2022, 12:15:17
    #24
    Mustafa Masa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dipten alan arkadaşlar

    haha😀 Bu işin dibi zirvesi yok. Güvenli ve riskli bölgesi var.
  • 12-05-2022, 12:37:46
    #25
    Paylaşımlarınızı okumuştum. Ben de haftalıkta EMA 100 altında kapanışa odaklanmıştım. 200'lük EMA ortalamasına kadar gider de altına sarkarsa vay piyasanın haline
  • 12-05-2022, 14:48:22
    #26
    https://www.youtube.com/shorts/Yq68niAAJZA

    daha öncede takip ediyordum ozamanda yükselecek dedi ve yükseldi

    bu sefer bekleyeceğiz konuyu görmedim ben

    iyi çalışmalar
  • 12-05-2022, 15:33:19
    #27
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.youtube.com/shorts/Yq68niAAJZA

    daha öncede takip ediyordum ozamanda yükselecek dedi ve yükseldi

    bu sefer bekleyeceğiz konuyu görmedim ben

    iyi çalışmalar
    Takip ettiğim coinler zaten düşecek dediğim günden beri -3x ile -8x arasında düştü.
    Ukalalık etmek istemem ama beni Twitter fenoları ile kıyaslamayın. Piyasanın döneceği zamanda da konu açıp alım yaptığımı bildiririm, o zaman yine #coin hatıra konusu açarım.