Takip ettiğim coinler zaten düşecek dediğim günden beri -3x ile -8x arasında düştü.
Ukalalık etmek istemem ama beni Twitter fenoları ile kıyaslamayın. Piyasanın döneceği zamanda da konu açıp alım yaptığımı bildiririm, o zaman yine #coin hatıra konusu açarım.