• 12-05-2022, 01:00:02
    #1
    Bu anı ölümsüzleştirelim:



    Peki çöküş ne zaman başladı?
    - 2 hafta önce




    Teknik analiz bizi uyardı mı?
    - Evet, tehlikeyi farkedip konu açarak full nakde geçtiğimi belirttim.




    Yani demem o ki, bir daha teknik analiz yalan, iki çizgi çekip zengin olma hayali vs. yorum yapan olursa ağzına terlikle vururum 😀
    Sizler asıl şimdi Twitter fenomenlerini takip etmeyi bırakın.

    Bu konu da hatıra olsun. 👌✅
  • 12-05-2022, 01:02:13
    #2
    Terlik 😂😂
  • 12-05-2022, 01:02:32
    #3
    LUNA için yeni analiz bekliyoruz, fb gruplarında hala tartışması dönüyor alım fırsatımı hala anlayamadık
  • 12-05-2022, 01:04:35
    #4
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terlik 😂😂
    45 numara 😀

    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LUNA için yeni analiz bekliyoruz, fb gruplarında hala tartışması dönüyor alım fırsatımı hala anlayamadık
    İşte bu fenomenler teknik analizi yanlış tanıttı ülkemize. Analiz anlık yapılabilecek bir şey değildir, sadece gerekli şartlar oluştuğunda alım & satım yapmak gerekir. Luna’da alım için fırsat geldiğinde muhakkak değerlendirmeyi düşünüyorum, kesinlikle konu açarak bilgilendiririm.
  • 12-05-2022, 01:05:34
    #5
    Geçmiş olsun 27-28 binden biraz btc ekledim daha düşebilir ama önemli değil kalsın kenarda şuan zaten ayıdayız da tepki yükselişi yakalamaya çalışıyorum al-sat hala daha boğadaymış gibi elinde coinlerle bekleyenler varsa ne diyelim ki onlara daha piyasayı anlayamamışlar.
  • 12-05-2022, 01:06:06
    #6
    Açılışı ben yapayım.
    -500 bin kaybım var.
    -Hanim dedi git bitcoinleri boz arsa al. Evler arabalar var buralara yaza yaza para bitmedi

    https://youtube.com/shorts/4K84pmcRtqU?feature=share
  • 12-05-2022, 01:08:46
    #7
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılışı ben yapayım.
    -500 bin kaybım var.
    -Hanim dedi git bitcoinleri boz arsa al. Evler arabalar var buralara yaza yaza para bitmedi

    https://youtube.com/shorts/4K84pmcRtqU?feature=share
    Cihan hocam cidden o kadar kaybın var mı? Çok geçmiş olsun.
  • 12-05-2022, 01:13:28
    #8
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihan hocam cidden o kadar kaybın var mı? Çok geçmiş olsun.
    Yok be abi
    Milletin malı cenemize vurdu 😃
  • 12-05-2022, 01:15:21
    #9
    Bu para yakın zaman önce 150k tl görünüyordu, bu gün yanında olan olan biri 800k tl den luna da çakıldı 10k gördü umarım sonu intihar olmaz