Geçmiş olsun 27-28 binden biraz btc ekledim daha düşebilir ama önemli değil kalsın kenarda şuan zaten ayıdayız da tepki yükselişi yakalamaya çalışıyorum al-sat hala daha boğadaymış gibi elinde coinlerle bekleyenler varsa ne diyelim ki onlara daha piyasayı anlayamamışlar.