LUNAyı tüm paramla 5x shortlamıştım aralıkta, tüm finans dünyası çökerken bu luna yükselmeye devam etmişti. Şuanki gibi düşseydi gökdelen dikmeye başlamıştım istanbulun göbeğinde
ben sabah 100 dolar shortladım, anında yediler paramı
Herkes luna diyor ama bu sxp'yi kimse almadı mı ? o kadar sağlam proje dediler noldu böyle genel bir çöküş hakim kabul ama sıfırlanmasına ramak kaldı. Sinir bozukluğundan gülmekten başka bir şey yapamıyorum
Haluk tatarın 30-40 dolar beklentisi vardı 0.30-.40 dememişti 😄