• 12-05-2022, 00:19:02
    #10
    Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LUNA’yı tüm paramla 5x shortlamıştım aralıkta, tüm finans dünyası çökerken bu luna yükselmeye devam etmişti. Şuanki gibi düşseydi gökdelen dikmeye başlamıştım istanbulun göbeğinde
    ben sabah 100 dolar shortladım, anında yediler paramı
  • 12-05-2022, 00:20:11
    #11
    SEO Expert
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sabah 100 dolar shortladım, anında yediler paramı
    geçmiş olsun, onu tepeden shortlayacaktın hocam, zaten tepe de birkaç gün önceydi 😂
  • 12-05-2022, 00:22:37
    #12
  • 12-05-2022, 08:03:22
    #13
    Sirnova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes luna diyor ama bu sxp'yi kimse almadı mı ? o kadar sağlam proje dediler noldu böyle genel bir çöküş hakim kabul ama sıfırlanmasına ramak kaldı. Sinir bozukluğundan gülmekten başka bir şey yapamıyorum
    Haluk tatarın 30-40 dolar beklentisi vardı 0.30-.40 dememişti 😄
  • 12-05-2022, 09:27:55
    #14
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sabah 100 dolar shortladım, anında yediler paramı
    Hahaha hocam dün seninle 50 dolar atmıştık hatırladım. Benim kazandığım da sıfırlandı
    Hey Allahım sinirden gülüyoruz