Konu
Sxp delist mi olacak? - 0.40 Usd :D
12-05-2022, 08:03:22
#13
oguzhana
Sirnova adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes luna diyor ama bu sxp'yi kimse almadı mı ? o kadar sağlam proje dediler noldu böyle
genel bir çöküş hakim kabul ama sıfırlanmasına ramak kaldı. Sinir bozukluğundan gülmekten başka bir şey yapamıyorum
Haluk tatarın 30-40 dolar beklentisi vardı 0.30-.40 dememişti 😄