• 11-05-2022, 22:31:43
    #1
    Herkes Luna'yı konuşuyor ama Gala ve Fantomda günlük düşüs %40'ın üzerinde.

    Tek artan maker son 24 saatte.

  • 11-05-2022, 22:39:34
    #2
    battıkkk alsam mı kararsızım ya aldıkça düşüyor coinler
  • 11-05-2022, 22:45:54
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    valla alttan alıyorum düştükçe
  • 11-05-2022, 22:52:55
    #4
    Maker’ın artmasının bir sebebi de UST’dir. DAI bizi yolda bırakmadı diye yükseliyordur
  • 11-05-2022, 23:57:06
    #5
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maker’ın artmasının bir sebebi de UST’dir. DAI bizi yolda bırakmadı diye yükseliyordur

    hocam 1$'da emirim var gelir mi sizce
  • 12-05-2022, 00:23:43
    #6
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    hocam 1$'da emirim var gelir mi sizce
    Geliyo inş
  • 12-05-2022, 00:25:57
    #7
    Yahu zamanında her yerde görüyorum diye 1000 lira yatırdım, 380 lira olmuş. Yatırdığımın üstüne hiç çıkmadı. Biri bilgisayar başına oturup kafasına göre değer giriyor gibi. Neye dayanıyor, ne oluyor anlamadım. Bana göre değil.
  • 12-05-2022, 01:16:57
    #8
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu zamanında her yerde görüyorum diye 1000 lira yatırdım, 380 lira olmuş. Yatırdığımın üstüne hiç çıkmadı. Biri bilgisayar başına oturup kafasına göre değer giriyor gibi. Neye dayanıyor, ne oluyor anlamadım. Bana göre değil.
    öyle zaten