neyden ötürü çakılırsa şaşırmazsın abi merak ettim
- 29 a dokunup çıkacak diyorum ben buraya not atıyım kendim için
Teknik analiz tarafında düşüş yönünde büyük bir risk mevcut. Ekran görüntüsü koyduğumda insanın bilgi paylaşma hevesini kıran yorumlar geldiği için buraya görsel yüklemiyorum.
Çok düşük olsa da yanılma ihtimalim de var, bazı veriler aynı noktada birleştiği için biraz emin gibiyim
Bu geceden itibaren 24 saat içinde tüm kripto para birimlerinde ağlamalı - sızlamalı bir çakılma yaşanırsa hiç şaşırmam
Şuan durum bunu gösteriyor. Tehlikenin geçtiğini görürsem ufak miktar alım yapacağım ama kazanın dibi kaynıyor, takip etmek lazım.
Yazdıklarım kendi görüşlerimdir, YTD.
3 gündür şu pozisyonu taşıyorum. Stresi cabası.
Çağlar hocam alımdan önce etiketle de, shortu kapatalım bari sen kötü yerden girmezsin diye düşünüyorum
3 gündür şu pozisyonu taşıyorum. Stresi cabası.
Çağlar hocam alımdan önce etiketle de, shortu kapatalım bari sen kötü yerden girmezsin diye düşünüyorum
Ne kadar güzel bir tablo😻 Umarım bu gece sizin geceniz olur.
Kesinlikle haber veririm.