CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu geceden itibaren 24 saat içinde tüm kripto para birimlerinde ağlamalı - sızlamalı bir çakılma yaşanırsa hiç şaşırmam

Şuan durum bunu gösteriyor. Tehlikenin geçtiğini görürsem ufak miktar alım yapacağım ama kazanın dibi kaynıyor, takip etmek lazım.

Yazdıklarım kendi görüşlerimdir, YTD.
3 gündür şu pozisyonu taşıyorum. Stresi cabası.
Çağlar hocam alımdan önce etiketle de, shortu kapatalım bari sen kötü yerden girmezsin diye düşünüyorum