Bitoasis Sorun mu var ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bitoasis Sorun mu var ?
12
●
256
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Bitoasis Sorun mu var ?
1
2
09-05-2022, 19:58:19
#10
GuarDofErun
onurcanhare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hakkında açılmış şikayet konusu görmediğimden biraz rahatım yoğunluk vardır belki diyorum fakat 1 saat sürmeside garip geliyor
Benim şuan yattı hocan çekim talebi yolladım darısı başınıza
09-05-2022, 19:59:16
#11
onurcanhare
GuarDofErun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim şuan yattı hocan çekim talebi yolladım darısı başınıza
Ağzımı açtım uğurlu geldi sanırım darısı başımıza inşallah 😂
09-05-2022, 20:37:03
#12
Essan
2 saat sonra geldi benim de sorun yok gibi ama belli de olmaz hocam.
09-05-2022, 22:00:31
#13
Mitho
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
4-5 saate kadar sürebiliyor. İki arkadaşa da yatırım karşıladım bu saat aralığında geldi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler