onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkında açılmış şikayet konusu görmediğimden biraz rahatım yoğunluk vardır belki diyorum fakat 1 saat sürmeside garip geliyor
Benim şuan yattı hocan çekim talebi yolladım darısı başınıza