Bir süredir konular açarak düşüş sinyallerimden bahsetmiştim, takip edenler bilir.
Tamamen nakitte olmak harika bir duygu

Konumuza gelelim. Aşağıya çizdiğim çizginin altında kapanacak günlük mum sonrası ortalık kan gölü olur ve 20Knın yolu açılırüstünde kalmayı başarırsa piyasada küçük bir toparlanma görebiliriz. Ama bu toparlanma şahsi fikrime göre alım fırsatı değildir.
Dünden önceki yükselişin başlangıcını hatırlıyorsunuzdur. Bir konuda %10luk yükseliş beklediğimi ama bunun ayı tuzağı olacağını düşündüğümden bahsetmiştim. Nitekim öyle oldu.
İki çizgi çekip zengin olunmaz, analiz yalandırcılar lütfen uzak dursunlar.
Yazdıklarım kendi görüşlerimdir, YTD.

EDİT: Çizgiye bakar mısınız, milimetrik çalışmış ☺ Bakalım yukarı kırabilecek mi

Bence artık kripto paralarla ilgilenme; balık tutmak, kitap okumak, halı saha maçları gibi aktivitelerle ilgilenmelisin