hocam bana göre grafik falan hikaye o kadar grafik analizi yapıyorlar ama etkisi yok herkes kendince birşeyler yazıp çiziyor benim düşüncem piyasada 10 15 adam var istediklerinde yükseltiyor istediklerinde düşürüyorlar