• 05-05-2022, 23:21:55
    #1
    Selamlar,
    Bir süredir konular açarak düşüş sinyallerimden bahsetmiştim, takip edenler bilir.
    Tamamen nakitte olmak harika bir duygu

    Konumuza gelelim. Aşağıya çizdiğim çizginin altında kapanacak günlük mum sonrası ortalık kan gölü olur ve 20K’nın yolu açılırüstünde kalmayı başarırsa piyasada küçük bir toparlanma görebiliriz. Ama bu toparlanma şahsi fikrime göre alım fırsatı değildir.

    Dünden önceki yükselişin başlangıcını hatırlıyorsunuzdur. Bir konuda %10’luk yükseliş beklediğimi ama bunun ayı tuzağı olacağını düşündüğümden bahsetmiştim. Nitekim öyle oldu.

    İki çizgi çekip zengin olunmaz, analiz yalandırcılar lütfen uzak dursunlar.

    Yazdıklarım kendi görüşlerimdir, YTD.





    EDİT: Çizgiye bakar mısınız, milimetrik çalışmış ☺ Bakalım yukarı kırabilecek mi…

  • 05-05-2022, 23:24:21
    #2
    hocam bana göre grafik falan hikaye o kadar grafik analizi yapıyorlar ama etkisi yok herkes kendince birşeyler yazıp çiziyor benim düşüncem piyasada 10 15 adam var istediklerinde yükseltiyor istediklerinde düşürüyorlar
  • 05-05-2022, 23:25:52
    #3
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana göre grafik falan hikaye o kadar grafik analizi yapıyorlar ama etkisi yok herkes kendince birşeyler yazıp çiziyor benim düşüncem piyasada 10 15 adam var istediklerinde yükseltiyor istediklerinde düşürüyorlar
    Peki
  • 05-05-2022, 23:29:38
    #4
    TASARIM AJANSI
    Sürekli alım fırsatından bahsetmişsin ama bana satım fırsatı lazım 60k zarar oldu. 1 kere F5 tuşuna basmanın maliyeti 1 klavye parasına denk geliyor
  • 05-05-2022, 23:31:43
    #5
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli alım fırsatından bahsetmişsin ama bana satım fırsatı lazım 60k zarar oldu. 1 kere F5 tuşuna basmanın maliyeti 1 klavye parasına denk geliyor
    Alım fırsatının olmadığından bahsettim aslında, satım fırsatı da bence çoktan geçti. Ayrıca senin durum çok vahim gibi Bence artık kripto paralarla ilgilenme; balık tutmak, kitap okumak, halı saha maçları gibi aktivitelerle ilgilenmelisin
  • 05-05-2022, 23:42:21
    #6
    Çizginin altında kırarsa da düşen bıçak tutulmaz mı diyorsun abi
  • 05-05-2022, 23:44:11
    #7
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çizginin altında kırarsa da düşen bıçak tutulmaz mı diyorsun abi
    Trend çizgisinin altında sert düşüşler gözlemlenir ama o düşüşün neresinden alınır sorusuna cevap veren kesin ermiştir, ak sakallı dededir
  • 06-05-2022, 00:48:22
    #8
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım fırsatının olmadığından bahsettim aslında, satım fırsatı da bence çoktan geçti. Ayrıca senin durum çok vahim gibi Bence artık kripto paralarla ilgilenme; balık tutmak, kitap okumak, halı saha maçları gibi aktivitelerle ilgilenmelisin
    satış fırsatı geçti evet ama çoğu insan zararda şuanda. Sizce bu piyasa dönermi ? Ne zaman döner ?
  • 06-05-2022, 01:01:10
    #9
    cok kotu zamanda yüklü girdim farklı coinlere. zarar büyük beklemekten başka çare yok