• 25-04-2022, 05:23:38
    #1
    Selamlar, az önce yüzde 15 civarı ani bir düşüş oldu. Düşüşü biraz değerlendirmek amacıyla biraz alım yaptım. $RACA ve $CEEK yatırımcısının düşüncesi nedir? YTD
  • 25-04-2022, 05:31:06
    #2
    O ceeki konuşup duran eleman kor kütük cahil haberiniz olsun.
  • 25-04-2022, 05:32:02
    #3
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ceeki konuşup duran eleman kor kütük cahil haberiniz olsun.
    Bilgim var, ancak bu kadar yatırımcısı olan bir tokenın anlık düşüşüne tepki gelir gibi.
  • 25-04-2022, 06:41:50
    #4


    Fena kilitledim bunlara
  • 25-04-2022, 07:39:20
    #5
    Kripto sektöründe yazılı olmayan kırallar arasında en sevdiğim; düşen bıçak tutulmaz sözüdür.