• 13-04-2022, 00:03:01
    #1
    2.4'ken alım yaptım. Aylardır bir kıpırdanma yok. Nerden bulaştım bu lanet coine. Var mı benim gibi sxp mağdurları?
  • 13-04-2022, 00:07:00
    #2
    3.5 hocam al karını çek
  • 13-04-2022, 00:08:25
    #3
    skyfac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5 hocam al karını çek
    En güzeli o heralde hocam daha da bir şey olmaz bundan.
  • 13-04-2022, 02:39:02
    #4
    ben cok ekmeğini yedim taki türk ordusu ve malum kişi girene kadar
    zararına sattım gitti ama son zamanlarda iyi gelişmeleri var cz bişeyler deniyor;D
  • 14-04-2022, 04:45:42
    #5
    2.598 de sat vermiş hocam. 10 kasımda. Siz sanırım oralardan aldınız. Bence şimdi satmayın. Bitcoin 73k 75k bekliyorum yeni ath olarak. Ozaman satarsiniz