Nolacak bu Sxp'nin hali? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nolacak bu Sxp'nin hali?
4
●
156
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Nolacak bu Sxp'nin hali?
13-04-2022, 00:03:01
#1
Sirnova
2.4'ken alım yaptım. Aylardır bir kıpırdanma yok. Nerden bulaştım bu lanet coine. Var mı benim gibi sxp mağdurları?
13-04-2022, 00:07:00
#2
skyfac
3.5 hocam al karını çek
13-04-2022, 00:08:25
#3
Sirnova
skyfac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3.5 hocam al karını çek
En güzeli o heralde hocam daha da bir şey olmaz bundan.
13-04-2022, 02:39:02
#4
alecizaza
ben cok ekmeğini yedim taki türk ordusu ve malum kişi girene kadar
zararına sattım gitti ama son zamanlarda iyi gelişmeleri var cz bişeyler deniyor;D
14-04-2022, 04:45:42
#5
A.AY
2.598 de sat vermiş hocam. 10 kasımda. Siz sanırım oralardan aldınız. Bence şimdi satmayın. Bitcoin 73k 75k bekliyorum yeni ath olarak. Ozaman satarsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler