• 01-04-2022, 12:29:15
    #1
    Bitcoin dirençden sağlam red yedi 43k ilk destek şuanda. 39500 altı haftalık kapanış bizi 35k bandına götüreceğini düşünüyorum belki daha altıda olabilir. 39500 üstü haftalık kapanışta tekrar toparlayacağını düşünüyorum. Yatırım tavsiyesi değildir kendi görüşümdür.
  • 01-04-2022, 12:32:36
    #2
    Gold üye
    Benim almamı bekledi bi aldım düşüşe geçti.
  • 01-04-2022, 12:37:23
    #3
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin dirençden sağlam red yedi 43k ilk destek şuanda. 39500 altı haftalık kapanış bizi 35k bandına götüreceğini düşünüyorum belki daha altıda olabilir.
    Geçen gün bahsettiğim alphatrend indikatörüne bak istersen 4 saatlikte güzel sonuç veriyor
  • 01-04-2022, 12:38:11
    #4
    TASARIM AJANSI
    çokta önemli değil benim aldığım coin btc ye bağlı değildi zaten. btc çıksada düşüyodu düşsede düşüyodu değişen bişe yok
  • 01-04-2022, 12:42:32
    #5
    Hamlelerimi tekrar düşer diye yaptım ve bozdurdum. Bu yüzden düşmeyebilir :d Hakkımızda hayırlısı olsun.
  • 01-04-2022, 18:45:38
    #6
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün bahsettiğim alphatrend indikatörüne bak istersen 4 saatlikte güzel sonuç veriyor
    Alphatrend indikatörü gerçekten çok sağlam. Şimdiye kadar nasıl keşfedemedim