Hangisini kullanıyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangisini kullanıyorsunuz?
2
●
32
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Hangisini kullanıyorsunuz?
22-01-2022, 14:22:56
#1
burakkrkl
Arkadaşlar merhaba. Bitcoin de sıfır sayılırım. Biraz araştırma yaptığımda binance ve ya btcturkte çok fazla şikayet, olumsuz yorum olduğunu gördüm. Siz hangi programları kullanıyorsunuz? Tavsiyeniz nedir?
22-01-2022, 14:25:05
#2
onlinecihan
Binance / Tfx dışında başka borsa kullanmıyorum. Paribuyuda tl çekim işlemleri için kullanıyorum..
22-01-2022, 14:28:54
#3
SAMATO
rehber olması açısından bu
konuyu
bırakıyorum sana
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler