Selamlar aax borsasından mail geldi ve 1000 şanslı kişiden biri seçilmişim.

Şimdi benim ne yapmam gerek? ön satış mı olacak yoksa vadeli işlem mi yapmam gerek.

Bana bu konuda tam yardımcı olacak kişiye bana gelen ödülden USDT payı verilecek.

İletişim; https://wa.me/905312701600