Her BTC düşüşü bir fırsattır
17
●456
- 10-01-2022, 00:08:36HOT yani holo Chain aslında çok güzel bir proje bu sene başında ATH yaptı ve Türkiye de çok Shillendi (Paradator sayesinde) o yüzden herkes bu coine daldı genelde dalanlar tepeden aldı ve içeride kaldı ben ilerleyen zamanda tekrar ATH denemesi yapacağını umuyorum ancak bunun kısa bir zaman içinde olabileceğini düşünmüyorum.Alp37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2022, 00:12:08piyasayla inatlaşan..

Uzun vadeciler için şu an ki küçük düşüşlerin pek bir anlamı yok aslında. Yeni alımlar için belki biraz daha düşmesi beklenebilir. Uzun vadecilerin dikkat etmesi gereken tek şey halving olayı. Halving düşüşünde büyük yatırım yapmak sizleri ihya eder. Ona da 2 yıl var daha.
Coinler bitcoinden kopup bağımsızlığını ilan edemediği için şu an her şey ona bağlı. Herkesin ufak yatırım ile milyoner hayali var ama bu şartlarda ona sadece yeni çıkmış sağlam projesi olan coinlere yatırım yaparak ulaşabilirsiniz. Henüz binanceda listelenmemiş güzel coinler bulursunuz umarım.constantine38 ve Xajans bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 10-01-2022, 00:16:30Dediklerinize katılıyorum diğer arkadaşlara yardımcı olması açısından ekliyorum Coinmarketcap'de trend olan coinleri bu linkten takip edebilirlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://coinmarketcap.com/tr/trending-cryptocurrencies/ - 10-01-2022, 21:06:57Mart nisan ayında fed in faiz artırım kararı var x4 yapacam diye beklerken -4 olmayındaoguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2022, 22:15:04O vakite kadar nakit geçişi olacaktır merak etmeyinonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2022, 22:27:44Bende oraya bakıyordum ama çoğu uçan kaçanlar hep Pancake ve Uniswap de. O yüzden pek de dikkate değer değil. Binance ve gate.io gibi yerlere gelmediği müddetçe hep risklidir. Merkeziyetsiz borsalar da çok deli paralar dönüyor ama güven vermiyor. Tokatçı çok.Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben uzun vadede coin borsasının kaybedeceğini düşünmüyorum. Amerika biraz toparlanmak adına önlem alıyor. Merak etmeyin yarın birileri basar parasını dipten sonra yine tavan yapar tüm coinler.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
