Bende oraya bakıyordum ama çoğu uçan kaçanlar hep Pancake ve Uniswap de. O yüzden pek de dikkate değer değil. Binance ve gate.io gibi yerlere gelmediği müddetçe hep risklidir. Merkeziyetsiz borsalar da çok deli paralar dönüyor ama güven vermiyor. Tokatçı çok.
Mart nisan ayında fed in faiz artırım kararı var x4 yapacam diye beklerken -4 olmayında
Hocam ben uzun vadede coin borsasının kaybedeceğini düşünmüyorum. Amerika biraz toparlanmak adına önlem alıyor. Merak etmeyin yarın birileri basar parasını dipten sonra yine tavan yapar tüm coinler.