Binance hesabım yeni olduğu için yüksek kaldıraç giremiyorum
Vadeli giren var mı forumda?https://www.r10.net/kripto-paralar/3...rac-grubu.html
https://www.r10.net/kripto-paralar/3...rac-grubu.html
https://www.r10.net/kripto-paralar/3...rac-grubu.html




