Arkadaşımla sinyal sistemi üzerinde çalışıyoruz. Son 24 saatte yaptığım trade'lerden bazılarını paylaşmak istedim Binance hesabım yeni olduğu için yüksek kaldıraç giremiyorum Vadeli giren var mı forumda?











https://www.r10.net/kripto-paralar/3...rac-grubu.html
https://www.r10.net/kripto-paralar/3...rac-grubu.html
https://www.r10.net/kripto-paralar/3...rac-grubu.html