Coinden toplam zararım?
14
●435
- 22-12-2021, 00:04:54sistem tutmazsa. karşılıksız milyarlarca tl basılacak ve basıldıkça daha çok değer düşecek....umarım böyle olmaz.
- 22-12-2021, 00:06:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sebebi yüksek kurdan alınmaları / imal edilmeleri hocam. 16dan aldığım hammadde ile yapacağım işi yüksekten yapmak zorundayım ki zarar etmeyeyim. diyor üretici ve satıcı. Ne zaman ki düşük fiyattan alınıp işlenir, o zaman ucuzlar her şey diye düşünüyorum.anilcagliyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu bir sorun değil. Piyasada daha çok TL olması; 2005teki 6 sıfır atma tekniği ile çözülebilir. Veyahut alınan asgari ücretin yüksek bir dolar karşılığı olması (Direkt japonya örneğini verebiliriz) bu yüksek TL dolaşımının sorun olmasını ortadan kaldırıyor.theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani 4250 liralık asgari ücret ile şu an 340 dolar alabiliyorken (örnek), asgari ücret 20000 lira olduğunda 500-600 veya daha üstü dolar alırsan bu bir sorun değildir. - 22-12-2021, 00:15:08Geçmiş olsun hocam. Sizin olmayan parayla resmen kumar oynamışsınızilgice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2021, 00:19:13kumar böyle oynanırtickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağ altta yatmayı beklerken para ve yattıda
şampiyon Trabzon 

