Ne oluyor bu piyasaya?
20
●573
- 06-12-2021, 12:11:23Üyeliği durdurulduDolar 15 e geliyor hocam sesleri geliyor...
- 06-12-2021, 12:12:31İçeride kaldık... Bakmamaya çalışıyorum psikolojimi bozmamak için
- 06-12-2021, 12:19:29Yiğit düştüğü yerden kalkmasını bilir. Benim yatırımım büyük değil toplasan 1500 lira zararım var. Dünden beri elime nakit geçtikçe toplamaya devam ediyorum. Elimdeki coin miktarını baya bir artırdım bu sayede. LTC Avax Monero Ethereum ve ETC. Daha düşsün borç alır yatırırım valla. Başka türlü işimizi büyütemeyeceğiz, personellerin maaşını zor çıkarmaya başladık. Ya küçüleceğiz ya büyüyeceğiz düz gitmenin zamanı değil.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
