Valla düşüşte XX.xxx₺ zararım oldu fakat düştükçe şuan alttan topluyorum daha da düşsün dahada alttan toplarım sıkıntı değil yatırım ağaç gibidir sabretmeyi bilen meyvesini toplar bu düşüşler gerçek yatırımcılar için fırsattır fırsat
Yiğit düştüğü yerden kalkmasını bilir. Benim yatırımım büyük değil toplasan 1500 lira zararım var. Dünden beri elime nakit geçtikçe toplamaya devam ediyorum. Elimdeki coin miktarını baya bir artırdım bu sayede. LTC Avax Monero Ethereum ve ETC. Daha düşsün borç alır yatırırım valla. Başka türlü işimizi büyütemeyeceğiz, personellerin maaşını zor çıkarmaya başladık. Ya küçüleceğiz ya büyüyeceğiz düz gitmenin zamanı değil.