• 06-12-2021, 12:10:41
    #1
    Bu düşüş nekadar sürecek acaba? Piyasada çok büyük bir belirsizlik var.. ABD'deki toplantıdaki belirsizlik yüzündenmi oluyor böyle?
  • 06-12-2021, 12:11:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dolar 15 e geliyor hocam sesleri geliyor...
  • 06-12-2021, 12:12:00
    #3
    TASARIM AJANSI
    Dün alım fırsatı yakaladım dipten girdim diyordum bu gün çok fena zarardayım
  • 06-12-2021, 12:12:31
    #4
    İçeride kaldık... Bakmamaya çalışıyorum psikolojimi bozmamak için
  • 06-12-2021, 12:12:40
    #5
    Valla düşüşte XX.xxx₺ zararım oldu fakat düştükçe şuan alttan topluyorum daha da düşsün dahada alttan toplarım sıkıntı değil yatırım ağaç gibidir sabretmeyi bilen meyvesini toplar bu düşüşler gerçek yatırımcılar için fırsattır fırsat
  • 06-12-2021, 12:13:27
    #6
    Yıl sonu partisi diyen var
    Long Short patlatiyorlar diyen var
    El salvador için dib verdi diyen var

    Çok söylenti var hocam ..
  • 06-12-2021, 12:19:29
    #7
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla düşüşte XX.xxx₺ zararım oldu fakat düştükçe şuan alttan topluyorum daha da düşsün dahada alttan toplarım sıkıntı değil yatırım ağaç gibidir sabretmeyi bilen meyvesini toplar bu düşüşler gerçek yatırımcılar için fırsattır fırsat
    Yiğit düştüğü yerden kalkmasını bilir. Benim yatırımım büyük değil toplasan 1500 lira zararım var. Dünden beri elime nakit geçtikçe toplamaya devam ediyorum. Elimdeki coin miktarını baya bir artırdım bu sayede. LTC Avax Monero Ethereum ve ETC. Daha düşsün borç alır yatırırım valla. Başka türlü işimizi büyütemeyeceğiz, personellerin maaşını zor çıkarmaya başladık. Ya küçüleceğiz ya büyüyeceğiz düz gitmenin zamanı değil.
  • 06-12-2021, 12:20:29
    #8
    benim teorim burda
  • 06-12-2021, 13:14:45
    #9
    Fed toplantısı
    Çinin kararı