USDT TRY çok kötü. Zararla çok çıkan oldu sanırım.
şuan 2 türlü fikir var aklımda
ya bu düşüşte alım yaparım (komple nakitteydim ben düşüşe yakalanmadım)
yada usdt try'de şuan 15.37'de iken eldeki usdtleri çıkarırım try de kalır usdt düştümü ondan toplarım en azından usdt güvenilir
ilk fikre kafa yatmıyor sebebi böyle anlık çakılmalar tekrardan gene çakıldıklarıda oluyor şimdi ben alım yaptım diyelim gene düşebilir belki doğru değilmi sonuçta neler gördü bu piyasalar
ikinci fikre kafa yatıyor