Kubilay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün sabah karla tüm coinleri sattım. Bu sabah da tüm USDT'yi sattım. Ben uyandığımda bu kadar yüksek değildi. Şuan satsam çok daha fazla karda olurdum. YTD.
benim anlamadığım nokta hafta sonu şimdi pazartesi günü dolar 15.41 olarak başlamasın doğru değil mi? böyle bir şeyle karşılaşmak istemem bende