• 25-11-2021, 22:29:34
    #1
    Biraz once kayit oldum basit kimlik dogrulamasini yaptim fakat gelişmiş kyc yaparken hata veriyor.Ayni kimlik kartini veriyorum neden boyle diyor anlamadim.Bu durumu yasayan var mı ?

  • 25-11-2021, 22:30:26
    #2
    mexc kullanıyorum kayıt olurken böle birşey yaşamadım bir yanlış yazım vardır
  • 25-11-2021, 22:32:52
    #3
    benmuhwmmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mexc kullanıyorum kayıt olurken böle birşey yaşamadım bir yanlış yazım vardır
    Yazacak bisey yok ki hocam
    Ön,arka kimlik fotosu ve biyometrik selfie cekiyor 3 kere gonderdim hata verdi simdi de 24 saat dogrulama yapamazsin diyor.
  • 25-11-2021, 22:33:32
    #4
    Hocam telefon uygulamasından deneyin ben öyle yapmıştım olmuştu
  • 25-11-2021, 22:35:09
    #5
    Vegvisir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon uygulamasından deneyin ben öyle yapmıştım olmuştu
    Ayni hatayi vermis miydi? Telefondan yaptim hocam ilk kimlik dogrulamasi hemen onaylandi.Ikincisi onaylanmiyor
  • 25-11-2021, 22:38:50
    #6
    Bende bugün gelişmiş kyc yaptım sıkıntı çıkmadı . Normal kyc ile limit 20 btc o da yeterli
  • 25-11-2021, 22:58:46
    #7
    Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bugün gelişmiş kyc yaptım sıkıntı çıkmadı . Normal kyc ile limit 20 btc o da yeterli
    Yeterli ama daha sonra sorun olmasin diye yapmak istedim.
  • 26-11-2021, 01:28:23
    #8
    Desteğe yazıp basit kyc yi sildirin, direk gelişmiş kyc yapın hocam. Basitte tc kimlik no görüyor orası tamam ama gelişmişte gidip kimliğin seri numarasını baz alıyor ve vatandaşlık numarası uyuşmuyor diyor. Reddedilen kyc ye bakarsanız yıldızlı şekilde kimlik no yazar, başını sonunu gösteriyorsa tc kimlik numaranızla alakası olmadığını görürsünüz. Sürücü belgesinde de lisans numarasını tc kimlik no sanıyor, yine hata veriyor. Bende destekte basit olanı sildirip direk gelişmiş yapmıştım o zaman sıkıntı yaşamazsınız.
  • 26-11-2021, 11:44:07
    #9
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desteğe yazıp basit kyc yi sildirin, direk gelişmiş kyc yapın hocam. Basitte tc kimlik no görüyor orası tamam ama gelişmişte gidip kimliğin seri numarasını baz alıyor ve vatandaşlık numarası uyuşmuyor diyor. Reddedilen kyc ye bakarsanız yıldızlı şekilde kimlik no yazar, başını sonunu gösteriyorsa tc kimlik numaranızla alakası olmadığını görürsünüz. Sürücü belgesinde de lisans numarasını tc kimlik no sanıyor, yine hata veriyor. Bende destekte basit olanı sildirip direk gelişmiş yapmıştım o zaman sıkıntı yaşamazsınız.

    Aynen hocam dediginiz gibiymiş.Destek ekibi baya iyi çalışıyor bi kagida bilgilerimi yazdırdı mail gonderdim kyc sifirladilar.Dün fazla kyc denemesi yaptigim icin limiti de aşmıştım destege baglaninca onu da cozduler.