TL geçtik zarar ettik
11
●400
- 23-11-2021, 14:28:47Yeni jenerasyonun yabancı dili var yurt dışından kolay ödeme alabilmesi için kripto ödeme alt yapısı var yüksek çoğunluk dijital işlerden anlıyor bu kitleyi doların yükselmesi o kadar çok etkilemez parasını dolarla kazanır yine çıkar işin içinden ama yine de tepkisini gösteriyor benim ülkem neden değer kaybediyor diye , bir de asgari ücret ile maaşlı fiziksel bir işte çalışan elinden yurt dışına açılabileceği hiç bir iş gelmeyen insanlar var bir ekmek bir kiraya 1 ay çalışıyor buna muhtaç ve şükrediyor durumumuz iyi diyor, şükretmenin yerini bilmeyen bu zihniyet kaybolmadığı sürece tl de tr de her zaman zarar etmeye mahkumuz maalesef
