• 07-11-2021, 06:07:12
    #1
    Kurumsal PLUS
    Trust wallet sanırım binancenin bir cüzdan uygulaması. Fakat google play yorumlarını okuduğum da birçok kişinin coinleri eriyip gitmiş cüzdanlarından.

    Kullanılır mı? komisyon ücretleri "çekme" de fazla mı?
  • 07-11-2021, 06:08:52
    #2
    Bildiğim kadarıyla elindeki coinler adres değişince fazla görünüyor hatadan dolayı, gerçek değerine geçince paranın eridiğini düşünüyorlar yani güven problemi olacağını sanmıyorum
  • 07-11-2021, 08:44:41
    #3
    Uzun zamandır kullaniyorum hiç sorun yaşamadım
  • 07-11-2021, 09:22:33
    #4
    Trust walet binance ait bir cüzdan borsa değil asıl işlevi binance altında olunca güven sorunu yaşamadım ben hiç. Coin işlmleri scam çöp coinlerde oluyordur diğer sağlam coinlerde olmaz.
  • 07-11-2021, 10:33:14
    #5
    Uzun zamandır kullanıyorum sorun yaşamadım fakat kullanmayı düşünüyorsanız metamask kullanın daha kullanışlı
  • 07-11-2021, 10:52:15
    #6
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trust wallet sanırım binancenin bir cüzdan uygulaması. Fakat google play yorumlarını okuduğum da birçok kişinin coinleri eriyip gitmiş cüzdanlarından.

    Kullanılır mı? komisyon ücretleri "çekme" de fazla mı?
    Koin değerine göre cüzdandaki usd değeriniz değişir. bu tüm cüzdanlarda böyledir.

    gönderim ücretlerini sistemsel olarak bir tık üstünde size gösterilir. bu da hızlı gönderim olması içindir. siz bunu ayarlama yapabilirsiniz. duruma göre daha hızlı veya daha yavaş onaylama sürecine girer.

    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır kullanıyorum sorun yaşamadım fakat kullanmayı düşünüyorsanız metamask kullanın daha kullanışlı
    metamask sadece ETH ve ER20 için geçerlidir. çok kısıtlı cüzdandır. bitcoin cüzdanı bile yoktur.
  • 07-11-2021, 14:27:24
    #7
    Bacreathe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    metamask sadece ETH ve ER20 için geçerlidir. çok kısıtlı cüzdandır. bitcoin cüzdanı bile yoktur.
    Hocam neye dayanarak bu kadar net konuşuyorsunuz? aktif halde bsc - matic ağı kullanıyorum ek görselde mevcut
  • 07-11-2021, 15:20:59
    #8
    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=#D9DAE9][FONT=Poppins]

    Hocam neye dayanarak bu kadar net konuşuyorsunuz? aktif halde bsc - matic ağı kullanıyorum ek görselde mevcut



    Zamanında kullandığım cüzdan olduğu için ve tekrar kontrol ettim. manuel olarak mı eklediniz ?
    Edit:
    Araştırınca fark ettim. Manuel olarak ekleme yapılıyormuş.
  • 07-11-2021, 22:58:18
    #9
    Bacreathe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Zamanında kullandığım cüzdan olduğu için ve tekrar kontrol ettim. manuel olarak mı eklediniz ?
    Edit:
    Araştırınca fark ettim. Manuel olarak ekleme yapılıyormuş.
    Evet manuel ekleniyor ve mobilde en kullanışlı olan MetaMask