Selamlar,
Bybit ten gelen 100 + 200 dolarlık kaldıraçlı işlem bonusu bulunuyor. Hepsini x20 btc basmayı düşünüyorum da, BTC'nin ufakta olsa düşüş/yükseliş e geçeceğini nasıl bilebiliriz? Var mi bir öneriniz
Vadeli işlemler - BTC durumu
0
●40
0
●40