Arpaya balina mi geldi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arpaya balina mi geldi ?
6
●
175
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Arpaya balina mi geldi ?
02-11-2021, 22:43:14
#1
sarabayi
Arpaya balina mi geldi bilgisi olan varmı . Down olurmu düşünceleriniz nedir bu konuda .
02-11-2021, 22:44:59
#2
onlinecihan
Sanırım açıklama yapılmadan evel yeni bir anlaşma haberini fiyatlıyor..
02-11-2021, 22:47:42
#3
CGLR
0.24 direncini kıramamış, takip etmek gerek. 24ü kırarsa önü açılır.
02-11-2021, 22:48:43
#4
Elwis0
kendi ağı olmayan coine hayatta yatırım yapmam
02-11-2021, 22:51:24
#5
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bugün çıkmıştım erken davrandık
02-11-2021, 22:54:08
#6
dikine_solucan
ben 1 aydır tutuyordum şukur bugun çıktı ve hemen sattım
02-11-2021, 22:56:49
#7
sarabayi
Cakilmaya başladı tekrardan zaten shibu daki gibi olacak gibi geldi bana
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler