Dark_Mark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bloktopia (BLOK/USDT) Alan Var Mı?
13
●337
- 03-11-2021, 19:33:0077 Dolardan satışı gerçekleştirdim, görüp alan varsa hayırlısı olsun tekrar 66'nın altına inerse almayı hedefliyorumSick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2021, 19:43:26Üyeliği durduruldu20 dolarlık almıştım. Bir ara 200 doları gördüm. Şuan 120 dolarda. En az 1 sene tutmayı planlıyorum.
- 03-11-2021, 22:45:44Bugün çok önemli haberler açıklayacaklarını söylediler.Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2021, 23:09:19Üyeliği durdurulduUmarım 6 kasım söylentilerini gölgede bırakacak bir şeydirCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçi düşerse işime gelir. Daha fazla almak istiyorum açıkcası.
Gerçi düşerse işime gelir. Daha fazla almak istiyorum açıkcası.