• 01-11-2021, 17:31:59
    #10
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/altcoinler/29952...uzun-vade.html

    0.03$ 'lerdeyken kaçırdık ama gene de iyi kazandık, kazanmaya devam edeceğiz. Ben uzun vade tutacağım minimum 1 sene.

    Cüzi miktar attıydık güzel ilerliyor.

    Güzel anlaiz.
    İlgilenenler için: konuda 3 tane güncelleme paylaştım arkadaşlar, belki işinize yarar.
  • 03-11-2021, 19:33:00
    #11
    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çağlar abi, avax'a bir göz at istersen 1200 dolarlık 60 dolardan aldım. Hedef 77 dolar YTD
    77 Dolardan satışı gerçekleştirdim, görüp alan varsa hayırlısı olsun tekrar 66'nın altına inerse almayı hedefliyorum
  • 03-11-2021, 19:43:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    20 dolarlık almıştım. Bir ara 200 doları gördüm. Şuan 120 dolarda. En az 1 sene tutmayı planlıyorum.
  • 03-11-2021, 22:45:44
    #13
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 dolarlık almıştım. Bir ara 200 doları gördüm. Şuan 120 dolarda. En az 1 sene tutmayı planlıyorum.
    Bugün çok önemli haberler açıklayacaklarını söylediler.
  • 03-11-2021, 23:09:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün çok önemli haberler açıklayacaklarını söylediler.
    Umarım 6 kasım söylentilerini gölgede bırakacak bir şeydir Gerçi düşerse işime gelir. Daha fazla almak istiyorum açıkcası.