Merhaba arkadaşlar,

40-50k civarı bir bütçeye rig kumayı hedefliyorum. Ekran kartı olarak uzun vadede hangi kartları önerirsiniz.

Bu bütçe elinizde olsaydı nasıl bir yol izlerdiniz.

Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim. iyi çalışmalar.