• 27-10-2021, 15:13:15
    #10
    Ben alttigi iğneye kadar düşüp geri çıkacağını düşünüyorum
  • 27-10-2021, 15:14:51
    #11
    Doge 2,28 şimdi alım yapılır mı? Yoksa biraz daha düşer mi?
  • 27-10-2021, 15:14:58
    #12
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine herkes uzman falan filan
    sizi bekliyorduk hocam

    herhangi bir uzmanlık iddiam yoktur kendi halimde trade eden bir zavallıyım dikkate almayınız
  • 27-10-2021, 15:19:14
    #13
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doge 2,28 şimdi alım yapılır mı? Yoksa biraz daha düşer mi?
    Şahsen biraz daha bekleme taraftarıyım. En dipten değil, daha güvenli gördüğüm noktadan alım yaparım. Tabii herkesin kararı kendine
  • 27-10-2021, 15:36:22
    #14
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen biraz daha bekleme taraftarıyım. En dipten değil, daha güvenli gördüğüm noktadan alım yaparım. Tabii herkesin kararı kendine
    Hocam sizin gibi tecrübeli değiliz işte güvenli zaman ne zaman bilmiyoruz 😁
  • 27-10-2021, 15:42:10
    #15
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin gibi tecrübeli değiliz işte güvenli zaman ne zaman bilmiyoruz 😁
    Destek üzerinde ve indikatörler tarafından onay aldığınız nokta en güvenli alanlardan biridir. YouTube’da Kıvanç Özbilgiç hocanın bütün videolarını izlemenizi öneririm.
  • 27-10-2021, 16:02:55
    #16
    Sıkıntı yok 6k dolarken de burada günlük al sat yapıyordum . 60k oldu yine buradayım 600k olsa yine buradayım. Kriptoda nerede ne zaman alacağınızı biliyorsanız düşüş yükseliş fark etmez fırsatlar bitmez.
  • 27-10-2021, 16:11:07
    #17
    53 k ya düşebilir deniliyor. yatırım tavsiyesi değildir
  • 27-10-2021, 16:13:26
    #18
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi bekliyorduk hocam

    herhangi bir uzmanlık iddiam yoktur kendi halimde trade eden bir zavallıyım dikkate almayınız
    şahıs özelinde değil konu başlığına yaptığım yorum aslında. kendini kripto uzmanı olarak göstermeye çalışan kimseye itimat etmeyin. çoğu twitterda takipçi dileniyor sağdan soldan, sonrasında birileri reklam verir belki diye. konuyu açan arkadaş için de değil yorumum ama böyle yanlış bi algı oturmuş durumda bu sektör içinde. 8 yıldır içinde olan btc'nin 400 lira olduğu anlarda da al sat yapmış biri olarak söylüyorum. çoğu hikaye, kurusıkı. konu başlığının kripto ile ilgilenenler olması daha anlamlı. aksi halde birileri her gördüğü yorumu uzman birileri yazdı sanıp aldanıp zarara girer sonra.