CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen biraz daha bekleme taraftarıyım. En dipten değil, daha güvenli gördüğüm noktadan alım yaparım. Tabii herkesin kararı kendine
Hocam sizin gibi tecrübeli değiliz işte güvenli zaman ne zaman bilmiyoruz 😁