Dün 30 dolar olan SHIB bu gün 60 dolara çıkmış.
Diğer alt coinlerde de hafif hafif yükseliş var. Yine klasik yıl sonu yükseliş trendi mi yoksa farklı bir durum mu var? Aylardır takip etmiyorum yine Elon Musk bir açıklama falan mı yaptı
Coin piyasasına noldu?
15
●568
- 27-10-2021, 07:58:033 gün önce elimde kalan SHIB leri sattım. En azından HOT biraz yükselişte zararımı çıkarırsa yeter.
- 27-10-2021, 08:06:57Yaklaşık 6 ay önce falan 9 dolar yatırdım şuan 60 dolar oldu bakalım nereye gidecekorhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 08:10:18Paribuya Girdi Shib Yakın Zamanda Robin Hood 'da Listeyecek Sinyal Veriyor Haberlerle Oyüzden Yükseliş Devam Ediyor Yıl Sonunda 1 Trilyon Shib Coin Yakımı Olucak Buda Piyasa Destekli bir Adet 0 Atılması Demek Dipten Toplayanlar HodL Yapanlar 1-2 Sene İçinde Servet Kazanma Peşinde .
- 27-10-2021, 08:48:15Bende deneme amaçlı 1M shib almıştım tutmaya devam 😂XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle