Dün 30 dolar olan SHIB bu gün 60 dolara çıkmış.

Diğer alt coinlerde de hafif hafif yükseliş var. Yine klasik yıl sonu yükseliş trendi mi yoksa farklı bir durum mu var? Aylardır takip etmiyorum yine Elon Musk bir açıklama falan mı yaptı