• 27-10-2021, 07:44:35
    #1
    Dün 30 dolar olan SHIB bu gün 60 dolara çıkmış.

    Diğer alt coinlerde de hafif hafif yükseliş var. Yine klasik yıl sonu yükseliş trendi mi yoksa farklı bir durum mu var? Aylardır takip etmiyorum yine Elon Musk bir açıklama falan mı yaptı
  • 27-10-2021, 07:54:40
    #2
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Elona inat yükseliyor ship. Dün elimde hiç ship yok diye mesaj attı. Nereye kadar gidecek merak ediyorum
  • 27-10-2021, 07:58:03
    #3
    3 gün önce elimde kalan SHIB leri sattım. En azından HOT biraz yükselişte zararımı çıkarırsa yeter.
  • 27-10-2021, 08:06:10
    #4
    Ship marketcap da doge yi geçmeyi çalışıyor gibime geliyor ama benim kişisel tahminim bu shipten milletin eline çok güzel verecekler gibi.
  • 27-10-2021, 08:06:57
    #5
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün önce elimde kalan SHIB leri sattım. En azından HOT biraz yükselişte zararımı çıkarırsa yeter.
    Yaklaşık 6 ay önce falan 9 dolar yatırdım şuan 60 dolar oldu bakalım nereye gidecek
  • 27-10-2021, 08:10:18
    #6
    Paribuya Girdi Shib Yakın Zamanda Robin Hood 'da Listeyecek Sinyal Veriyor Haberlerle Oyüzden Yükseliş Devam Ediyor Yıl Sonunda 1 Trilyon Shib Coin Yakımı Olucak Buda Piyasa Destekli bir Adet 0 Atılması Demek Dipten Toplayanlar HodL Yapanlar 1-2 Sene İçinde Servet Kazanma Peşinde .
  • 27-10-2021, 08:35:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    7 milyon* shib ile yola devam
  • 27-10-2021, 08:48:15
    #8
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 milyon* shib ile yola devam
    Bende deneme amaçlı 1M shib almıştım tutmaya devam 😂
  • 27-10-2021, 08:58:01
    #9
    Elon denedi düşüremedi..Dogeciler perişan,shibacılar memnun