günlerdir çözemediğim sorun var niye böyle oluyor anlamadım sürekli kopuk gözüküyor hiveosta cihazlarım ne elektirik gidiyor ne bağlantı kopuyor ne cihazların kazımı duruyor ama kopukluk gösteriyor.

burda ethermine üzerinden kopukluk gözükmüyor acaba hiveosta bugtamı kalmışlar anlamadım ki
