hocam başlarda böyle değildi ki son 4 gündür böyle etherminede baktığımda kopukluk gözükmüyor ama hiveosta öyle gözüküyor sadece kazım durmuyor yani öyle düşünüyorum neden olmaya başladı anlamadım
6700 lerin hepsi öyle o kopuk geçen süre boşuna calışacagı için hep zarar yazacak sizi uyarmıştım