• 06-10-2021, 17:58:18
    #10
    Aliexpress felan aldı bu coini vs bir kaç kiÅŸiden duydum, zamanında 200₺Â’ye 4.2mn tane almıştım x4 yaptım daha da bekleyeceÄŸim shib 1₺ olunca 4.2mn₺ ile çıkıp köşeyi dönerim inÅŸAllah
  • 06-10-2021, 18:10:49
    #11
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aliexpress felan aldı bu coini vs bir kaç kiÅŸiden duydum, zamanında 200₺Â’ye 4.2mn tane almıştım x4 yaptım daha da bekleyeceÄŸim shib 1₺ olunca 4.2mn₺ ile çıkıp köşeyi dönerim inÅŸAllah
    Milyar mi milyon mu hocam
  • 06-10-2021, 21:01:55
    #12
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyar mi milyon mu hocam
    4.2m tane aldıysa 4.2m olamazmi hocam kafam karıştı benimde
  • 07-10-2021, 05:02:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.2m tane aldıysa 4.2m olamazmi hocam kafam karıştı benimde
    200 liraysa milyondur hocam. ben de bir aralar 250 liraya 10m civarı almıştım. bayağı düşüktü o zamanlar
  • 07-10-2021, 10:23:53
    #14
    Elimdeki miktarı 31m çıkardım şuan 5000 yatırım 8700 küsür oldu satmayacağım ama

    Edit : 9500 TL oldu
  • 13-10-2021, 02:06:32
    #15
    75 milyon adet vardı tepeden 0.000035'de çıktım. Şimdi yine alttan gelen bir tokene giriş yaptım 6 ay sonra milyoner olacaz inş. (o: Shiba için şuanda saatli bomba diyebilirim. Herşey olabilir ama 9 milyar dolarlık bir hacim şuan için yok. Eğer düşmezse biraz yatay seyir bekliyorum.