Ship Coin sizce ne olur?
14
●381
- 06-10-2021, 18:10:49Milyar mi milyon mu hocamAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2021, 21:01:554.2m tane aldıysa 4.2m olamazmi hocam kafam karıştı benimdeHalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2021, 05:02:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.200 liraysa milyondur hocam. ben de bir aralar 250 liraya 10m civarı almıştım. bayağı düşüktü o zamanlarBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2021, 10:23:53Elimdeki miktarı 31m çıkardım şuan 5000 yatırım 8700 küsür oldu satmayacağım ama
Edit : 9500 TL oldu - 13-10-2021, 02:06:3275 milyon adet vardı tepeden 0.000035'de çıktım. Şimdi yine alttan gelen bir tokene giriş yaptım 6 ay sonra milyoner olacaz inş. (o: Shiba için şuanda saatli bomba diyebilirim. Herşey olabilir ama 9 milyar dolarlık bir hacim şuan için yok. Eğer düşmezse biraz yatay seyir bekliyorum.