75 milyon adet vardı tepeden 0.000035'de çıktım. Şimdi yine alttan gelen bir tokene giriş yaptım 6 ay sonra milyoner olacaz inş. (o: Shiba için şuanda saatli bomba diyebilirim. Herşey olabilir ama 9 milyar dolarlık bir hacim şuan için yok. Eğer düşmezse biraz yatay seyir bekliyorum.