• 05-10-2021, 02:12:51
    #1
    Bir anda ne oldu buna yahu
  • 05-10-2021, 02:14:16
    #2
    Elon Musk, minik bir shiba paylaştı
  • 05-10-2021, 02:16:22
    #3
    Pazar gecesinden beri var artış. Dün bi ara tekrar düştü ama sonrasında toparladı hemen. Güldürüyor yüzümü ufakta olsa 😊
  • 05-10-2021, 02:16:57
    #4
    Hadi hayırlısı
  • 05-10-2021, 02:18:13
    #5
    Avalanche (avax) hakkinda bilgisi olan varmı mahvoldu 3-5 güne kadar 650 liralarda geziyordu 593 tl den firsat dedim aldim şuan 570 liraya dustu ne olursizce toparlarmi
  • 05-10-2021, 02:37:34
    #6
    Ownz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avalanche (avax) hakkinda bilgisi olan varmı mahvoldu 3-5 güne kadar 650 liralarda geziyordu 593 tl den firsat dedim aldim şuan 570 liraya dustu ne olursizce toparlarmi
    Yarın AVAX platformunda önemli bir NFT projesi açılacak. Discord kanalı: https://discord.gg/HMf6TTWM3G
    Bu discord kanalına sadece 30 Saniyeni ayırıp katılarak bana destek olabilirsin. 20 alt üye ile bir NFT kazanma şansın da mevcut.


    Yarın Sadece 10.000 Adet NFT 2,5 AVAX'tan satışa çıkacak.
  • 05-10-2021, 03:02:45
    #7
    artolive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın AVAX platformunda önemli bir NFT projesi açılacak. Discord kanalı: https://discord.gg/HMf6TTWM3G
    Bu discord kanalına sadece 30 Saniyeni ayırıp katılarak bana destek olabilirsin. 20 alt üye ile bir NFT kazanma şansın da mevcut.


    Yarın Sadece 10.000 Adet NFT 2,5 AVAX'tan satışa çıkacak.
    Hocam discord kullansam katilirdim
    Ancak ben dediklerinizden birsey anlamadim deneme amaçlı 2500 tl lik aldim ve miktar 4.21 sizin bahsettiğiniz galiba kendi grubunuzun reklamı ancak şuan benim merak ettiğim kişisel girişiminizden çok genel olarak avax piyasasına ne olacak tekrar kısa vadede 600 lira üzerlerine çıkarmı veya dahamı kötüye gider onu merak ediyorum
  • 05-10-2021, 06:58:10
    #8
    yerin dfibine girdim ne çikmasi 360 tl shibam 2-3 tl ye düşmüş
  • 05-10-2021, 12:38:01
    #9
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerin dfibine girdim ne çikmasi 360 tl shibam 2-3 tl ye düşmüş
    Sattında unuttunmu naptın hocam 😄 xxxx bakıyem ikiye katladı