• 15-09-2021, 09:35:37
    #10
    Altay01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Demoktrat; eşsiz bir nft. Yani kendi üretmiş olduğum başka bir eşi bulunmayan dijital varlık.
    Çıktı alıp tablo yapabilir miyim hocam
  • 16-09-2021, 10:27:24
    #11
    Herkese teşekkür ederim arkadaşlar umarım biri satın alırsa daha çok çalışma yapacağım.
  • 16-09-2021, 11:04:40
    #12
    Bir NFT dir gidiyor ) ilginc bir alan dogrusu..
    Ama 10K lik paket yapip, guzel bir marketing plani ve website ile girmek daha iyi bir strateji olabilir. Tabi o 10K'yi upload etmek galiba cok masrafli.
  • 16-09-2021, 13:24:06
    #13
    KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir NFT dir gidiyor ) ilginc bir alan dogrusu..
    Ama 10K lik paket yapip, guzel bir marketing plani ve website ile girmek daha iyi bir strateji olabilir. Tabi o 10K'yi upload etmek galiba cok masrafli.
    5 K'lık yaptık şu an 2.5k'sı yüklendi hocam ve hiç para harcamadan
  • 16-09-2021, 13:41:53
    #14
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 K'lık yaptık şu an 2.5k'sı yüklendi hocam ve hiç para harcamadan
    Harika, ben cok arastirmadim yalan olmasin, sadece 1 2 youtube videosu izlemistim o halde satildiginda, satin alan gas fee ile beraber mi odeyecek? Opensea de actiniz degil mi koleksiyonunuzu?
  • 16-09-2021, 13:45:29
    #15
    KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika, ben cok arastirmadim yalan olmasin, sadece 1 2 youtube videosu izlemistim o halde satildiginda, satin alan gas fee ile beraber mi odeyecek? Opensea de actiniz degil mi koleksiyonunuzu?
    evet hocam opensea'de her birini mint ettikten sonra fiyat girerek satışa da sundu yazılımımız.
    arkadaşın konusunu bölmemek için kendi koleksiyonumun linkini vermek istemedim.
  • 16-09-2021, 13:48:29
    #16
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam opensea'de her birini mint ettikten sonra fiyat girerek satışa da sundu yazılımımız.
    arkadaşın konusunu bölmemek için kendi koleksiyonumun linkini vermek istemedim.
    Hayirli ugurlu olsun hocam, gonlunuzce olur insallah hersey Guzel bir konu ile forumu bilgilendirin bence, oncu olursunuz genc arkadaslara.

    Koleksiyonunuzu da incelemek isterim, PM atabilirsiniz uygun gorurseniz